Tuesday 20 March 2012

kalau nana buat readers nana saket hati nana mintak maaf

Views
salam,

apa khabar semua?maaf,lama tak berhapdet..korang,nana mulakan entry nie dengan ucapan kata MAAF untuk semua..tersangat mintak maaf..kalau ada mana2 entry nana yang menyakitkan hati,atau terbeban dengan entry "meroyan" nana..seriusly,nana mintak maaf..nana tak sengaja..cuma korang perlu tahu..blog adalah hak masing..up to you ..untuk tulis ape bende masalah korang sendiri..

but,apa yang nana rase sekarang..pperrrhhh,macam dihiris belati tajam..disiat2..diganyam2..AArrgghhh..sungguh saked!!apa yang nana cuba coretkan..please lah tahu itu hak nana..nana tak pernah memaksa sape2 untuk melayan semua entry
nana..nana sangat sayang semua readers nana..tapi,tolonglah nana jugak ada perasaan..lihat dibawah ini

klik gambar untuk TUMBESARAN

itulah yang menjerut sanubari dan jiwa ini . seriusly,nana tak marah dengan apa yang awak sampaikan nie..tapi,nana cukop terkilan..nana sangat kecik hati..nana tak menganggu langsung keamanan awak...siket pon tak..bahkan nana menulis tak pakai duit awak pon..but this is you repay to me..nana sangat hargai apa yang awak sampaikan..tapi..if you be at my position you will feel..what i feel..u make me hurt dear..im hurting now..

guys,nana tak pernah sapa2 yang nak menegur atau mengkritik diri ini..but be a brave person please..begini,kepada orang2 yang komen diatas tuh...jika anda ikhlas untuk menegur saya..kenapa anda tidak meninggalakn link atau jejak anda..melainkan anda seorang yang pernah berbuat salah dengan saya :') jangan seperti baling batu then,sembunyikan tangan..itu perbuatan orang pengecut . Maaf sekali lagik :')

salahkah kalau awak berdepan dengan saya sebagai orang yang bermaruah..whatever it is..thanks again..namun,ada jugak yang berhati suci..sentiasa memberi sokongan..

klik untuk BESARKAN

jadi,nana sangat hargai dengan apa yang korang berikan dan layanan korang yang baik..sungguh..nana bersyukur..

dah tahu  kan?klik sekarang

nana..tak pernah terlintas untuk membebankan sesiapa..nana mintak maaf semua..apa yang buruk..yess datang dari nana..yang baik Hanya dari Allah..terima kaseh pada readers yang sentiasa ada dibelakang sebagai penyunting semangat..andai jasamu dapat kubalas..akan ku hadiahkan beribu kegembiraan kepada kamu semua..terima kaseh jugak pada yang sentiasa mengkritik diri ini..

nana tahu yang komen dengan cara memalukan diaatas adalah dari "dia"..tapi..tak pe..nana terima dengan apa yang kamu lakukan nie..TERIMA KASEH :)

notatangan:aku tak sempurna :)


Terima Kaseh Sudi Layan Entry Nana.Suke?Like Jep

0 sudah selongkar rahsia Nana:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



SEGALA YANG TERCETAK DIATAS ADALAH HAK MILIK NANA FARINA@COPYRIGHT