Thursday 22 March 2012

Sampai biler nak dapat banyak nie jer??

Views
salam,

tarik nafas panjang..sebab nak cakap banyak..before that..apa khabar semua?sihat ke idok?lame suda tidak meroyan disini..jadi..apa yang dah berlaku..biar lah..tak mahu dikenang dan diingat..terima dengan hati yang terbukak..cukup dan cukuplah..hidup bukan untuk menjadi lemah..

haa..sebelom entry dimulakan..mesti pelik kan ke camne?eleh dah tahu pelik kan.konpem lah..okay! sorry kalau before this ade readers yang tak dapat bukak link..ini disebabkan Nana dah tukar link..ngeh3.Title blog pon nana dah tukar..memang sengaja tukar..sekarang nana pakai link nie okeng http://mrsnanafarina.blogspot.com/ ..jangan tekan link lama lagik  yer..title blog pon nana dah tukar menjadi Cik.Meyl Belog ..

amacam..okay tak?okay lah kan..kalau korang perasan nana turut tukar lagu blog kan..Haish biase lah..sesekali ada jugak kesedihan yang mendatang . so lagu memainkan peranan..tengah berjuang untuk menyiapkan header nana..so nantikan yer..

Eh,sebelom tuh..korang ingat tak..nana pernah bagitahu yang nana ada surprise untuk kaum wanita kan..kaum lelaki cakap:alaa,asyik2 untuk girls,boys tak de ke... Haha , boys next time yer..ekceli,nana ada siapkan tips siket untuk korang semua yer(girls)..so,harap sabar menunggu tips yang tak seberapa bagos nie :')

okie! back to the point..tadi ada perjumpaan ibubapa form3 and 5..memang gempak..ibubapa datang ambik result anak2 dia semua..Haish! yang jadik cerita sekarang RESULT aku..mak aku maen belek2..dup dup dup..jantung berbunyi..mak aku kemain series lagik muka..tetibe..dia cakap"bagos lah nie..ada jugak menaik..ada A+ lagik..

suasana diam sebentar...tetibe..

"kenapa mathematics..dapat macam nie jer..siket nyer..pergi sekolah buat ape..sampai biler lah nak dapat banyak nie untuk mathematics..mathematics tuh penting..sibuk nak berfesbuk lagik"     maka si anak diam membisu ..

aku tak tahu nak jawab ape dah..ade jugak parents orang laen yang pandang dengan muke kesian.. Wah,ada mak cik tuh syiok dia ketawakan aku.. how could you mak cik...last2 aku tawan balek hati mak aku..aku cakap "memang lah..mathematics dia macam susah siket" Haha . korang kena alert ayat aku tuh SUSAH SIKET..terus aku keluar..

then,waktu mak aku dah nak balek..sempat aku cakap kat dia..jangan bagitahu along..nanti dia menganjeng math aku dapat segitu jer..tak sanggop!

tapi,at least..aku happy English aku meningkat..bukan bangga..cuma happy..aku teramat minat English..seriusly..not kidding .. tak habes dengan tuh..ceramah khas telah bermula dirumah..seprti biase..mak aku berleter..and aku jadi pendengar setia :') . anak solehah katakan .

so,my advise..jangan jadik macam aku..mathematics lemah.. Ha..duduk jer kelas science tulen kan..jangan ingat budak science tulen nie..pikap subject pengiraan jer..tapi mereka ada kelebihan masing2..ada yang excelent biologi,add math,english and all lah..so,dont judge a book by its cover..and ingat..jatuh sekali tak semestinya..kita akan jatuh untuk selama2nya..usaha penting..

senyum kena lebih :')

notatangan:bila aku ingat apa kau buat kat aku dulu..hati aku jadi saked kembali . maaf.aku tidak semulia Nabi yang boleh memaafkan umatnya dengan redha dan ikhlas..tapi aku akan cuba berbuat demikian..


Terima Kaseh Sudi Layan Entry Nana.Suke?Like Jep

0 sudah selongkar rahsia Nana:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



SEGALA YANG TERCETAK DIATAS ADALAH HAK MILIK NANA FARINA@COPYRIGHT