Saturday 10 March 2012

kalau dah clash..tak boleh kawan ke??

Views

gambar memainkan peranan

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..

selamat hari sabtu semua..haa,kemain title aku..aku advise bagi sesiapa yang baru clash..anda patot bace ini okay !oh Yeah !sebelum aku mula entry gila babeng aku nie..first of all,aku tak nak lah ada someone tuh salah anggap ,sat g duk buad cerita cakap yang aku buat entry nie untuk Boyfie dia pulak kan . hello . boyfie kau dalam entry nie?sila back off !!aku memang tuju kan entry nie untuk ex2 aku dulu.(hamboi,macam ramai jer bunyi) . series,aku tak ramai pakwe pon.aku bukan kaki bercinta beb..pemalu la katakan -_-

okay ! jangan ingat aku dan my sayang sudaa break pulak yer,ini entry tak de kaitan dengan diri ini..my sayang tuh memang cemburu,tapi cemburu mengada..soory!kiteorang tidak mengamalkan cemburu butaa -_- . just cemburu rabun.oh Yeah !tutup cerita pasal saya.kembali pada point..

so, aku buat entry nie khusus untuk readers aku..jika anda mengalami hal sebegini..read this carefully kay
biasa kan kita dengar,orang zaman sekarang,kalau putus,sure dah tak nak kawan..sedangkan sebelom kapel ,hamboi bukan maen lagi berkawan kan..itu semua lumrah.manusia kadang2 lupa diri..manusia juga kadang2 tak pernah nak menghargai sesuatu yang penting didepan mata..

seperti pepatah ini--
àbefore couple,im your friend forever
                                  dah couple,i love you forever
                                  sesudah break,im your silent ENEMY forever..

okay.antara punca-punca yang mungkin bekas2 ini tak boleh nak berkawan dengan anda/saya adalah

*mereka meninggalkan anda dengan kesakitan yang teramat
*mereka yang hina anda
*mereka yang memburuk-burukkan anda pada orang lain
*mereka yang memulakan persengketaan dengan anda
*pabila “awex”baru mereka merasuk”
*mereka tidak lagi hormat anda..

haa..tuh laa dia..tapi bukan semua yang “mereka”pernah membuat saya begitu..ini hanya contoh dan sebab kenapa bila kamu putus dengan pasangan kamu..kamu tidak lagi berkawan dengan mereka..itulah sebab2nya..sila ambil pengajaran yer,,saya mengaku pernah dalam waktu terdekat nie..ada mereka2 yang menginginkan saya kembali..but for what..sudah terlambat.menyayangi dan mencintai sesorang bukan mudah...seperti apa yang berlaku diatas..perlu ke saya terima dia kembali..my answer is TIDAK !! cukup laa saya terlalu bahagia dengan cik superman..klik sini untuk tahu..

cukuplah dengan hinaan kamu..cukuplah dengan penderitaan yang kamu bagi..enuf !! (emo giler kot)bak kata omputih whats goes around,comes around.InsyaAllah apa yang saya rase ,kamu turut akan rasa..whatever it is..thanks pernah menyayangi diri ini..even saya yang meminta,saya akan mengharagai kamu sebagai sahabat dan kawan.tapi sayangkan,pabila saya menghargai kamu,kamu menyakiti saya lagi dan bagi saya..tiada maaf bagi mu !!hope kamu-kamu semua kan berbahagia dikemudian hari..saya dah ada life sendiri,kamu pon begitu..erkk??semua dah ada life sendiri ea..yela kot..chill!!

waa3.jiwang kan..cik nana nie..soorryy3..hilang nak buat entry untuk korang tetibe salah point..sori sayang..okay.itulah sebab kenapa your Ex dont want or cant friend with you..kadang2 bukan salah korang pon,,but them ..them make you like i tell just now..so dont you think you have become suddenly bad..thats is not your fear ..think positive..kepada sayang2 yang mempunyai ex2 seperti..inilah sebabnya,mereka tidak lagi ingin bersemuka dengan anda..perbuatan orang pengecut memang begini..sudah baling batu,sembunyi tangan..

so dont get sad..just smile always..nobody have the authority to bring us down(lama dah aku tak pakai ayat tuh)..so,apa yang penting jodoh,pertemuan rahsia Allah .. kalau dah jodoh tak kemana..ingat tuh...

ingat bait kata nana ini..

if he/she really the man/girls of your life,he/she wont go anywhere..when you love something let it go..if its comes back..then its yours..if its not its never was..

okay..chill k dear..because love doesnt need a reasons..whatever happen..try to face it..believe me..you can life without your Ex ;) . tak mati pon kalau tak kawan with your ex rite..so,keep smiling
J

p/s:anon,kau ples jangan pertikaikan entry aku..sat g duk cakap entry nie aku buat untuk boyfie kau..sorry okay..sape pijak tahik dia terasa buchukk :’)

notatangan:i really credit this entry to ABDULLAH AZ-ZUBAIR NUR HAKIM..thanks akim,kerana perpisahan yang terjadi tak pernah halang persahabatan kita,itulah tanda keikhlasan kita,hanya mereka yang tiada keikhlasan dihati saja,yang takot untuk bersemuka seperti KAU!! ..semoga kita akan sentiasa menjadi kawan okay..wish you always happy..kawen nanti make sure jemput nana tau..okay,akim frend forever ya :’)




Terima Kaseh Sudi Layan Entry Nana.Suke?Like Jep

0 sudah selongkar rahsia Nana:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



SEGALA YANG TERCETAK DIATAS ADALAH HAK MILIK NANA FARINA@COPYRIGHT