Friday 9 March 2012

Entry kosong dan merapu

Views
salam, hurmm,tarik nafas panjang sebab jiwa dah semakin tenang..aku semakin lagho,i repeat lagho! oh yeah..semalam aku dah hapdet tanda aku mintak maaf kat sume kan..now,aku nak bercito siket sebanyak yang buleh dikongsikan.. okie..exam suda tamat,cuti dah start,mud holiday ntuk menggila tengah meroyan,syiok jer..ekceli lha kan,aku sebenarnya,bahagia dalam duka<- kemain statement aku kan..Haish!biaq p lantaq lha,malaih aku nak pikiaq,sakit otak nok!aku senang jer,orang hormat aku,aku akan respect dia jugak,tapi kalau hang buad tahik ngan aku,rase kan lha cepukan aku yang laju2 nie,haa,sudah2 nana,tak pasai2 entry aku jadi begini , oh,forget it aku rindu superman lor nie.my doktor hati,besok aku akan bertolak ke KL bawak diri kot ..oh yer!tidak terlupa aku nak ucapkan TQ kat adik farisya yang sudi inbox aku kat FB ,harap awak sentiasa baca blog sis..ok,entry kosong aku cukup sampai disini..for girls,i ada surprise,wait ya ..
Terima Kaseh Sudi Layan Entry Nana.Suke?Like Jep

0 sudah selongkar rahsia Nana:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



SEGALA YANG TERCETAK DIATAS ADALAH HAK MILIK NANA FARINA@COPYRIGHT