Thursday 9 February 2012

Budak Hingusan kau kata aku ..??

Views
assalamualaikum..dear readers..

mentang2 lah aku nie budak tak capai umor 18tahun lagik..mentang2 lah aku nie budak manja terlebih..mentang2 lah aku nie muda daripada kau..dan mentang2 lah aku nie lembut..senang2 kau tindas aku..senang2 kau kata aku tak matang,kau panggil aku budak kecik,kau ingat kau besar sangat ker,kau matang sangat ker..wak lu!


 just because you think you are so perfect
just because you think that im totally wrong
just because you think your gf is perfect enuf from others girl..
just because you think your bf is good from others man..
just because you eldest than me
just because u feel like u have thousands of knowledge..
so u think that you are so perfect?
so u think that other people which is not like u  is bad??
so u think you can humiliating and criticizing others so badly??
i wanna say..u such an ugly hypocrite!!


Haters..i dont know whats a problem of you..you want me die?you  want me down?you want me cry..yess,i know you want that..just kill me..if you really want to make me cry and down..yess you are success now..but dont you think..God just let what you do..remember God will repay you for that..im just a person that same like you..if you dont like any people judge you..dont you try to judge me..haters,every time you scold me,every time you humiliating and critic me,every time you said something bad about me..dont think i dont hear you but i choose not to listen that..ya..i know what you said,what you do a back of me but i choose,i dont want to know that..because i hope every time you see my mistakes,you will see your mistakes too..so,haters..just kill me with your hatenessful..then,i hope you can sleep better at night..just do that..so dear haters..im not your friend nor your enemy..im just be myself..and i never know you haters !!!

so,please dont judge me!!haters? back off !! aku pon nak hidup macam kau..jangan panggil aku budak hingusan,jangan panggil aku budak kecik yang boleh kau tindas..jangan panggil aku budak tak matang sedangkan kau lagi kebudak-budakkan..kau nampak jer aku lembut,kau nampak jer aku diam..tapi kau jangan ingat aku takde perasaan..aku pon manusia..hari nie kau nampak,aku salah,hari nie kau buat aku macam longkang,hari nie kau hina2 aku,kau maki2 aku..tapi kau jangan terkejut kalau nanti semua tuh berbalik pada kau.masa tuh aku tak kan pandang wajah kau..aku tak kan toleh siket pon pada kau..masa tuh aku rasa nak ludah kat muka kau.tapi insyaAllah aku sabar.so kau jangan ingat aku lemah selama2nya..

sedikit nasihat untuk para haters,,

my dear haters,setiap kali you mengkritik,mencaci dan menghina orang..pernah tak you pikir pasal diri you..perfect sangat you nie sampai boleh kritik dan menghakimi orang..my lovely haters..kalau kita membenci orang,kebencian tuh tak kan habes sebab setiap hari Allah tambahkan nikmat kat orang yang you benci tuh..sebab kebencian you tuh memudahkan orang yang you benci peroleh pahala..so,teruskanlah membenci aku :’)

please haters!go away from my life..seriusly,i never hate you..but please just go away..because i never know you..to whom it may concern please dont come to me otherwise i will trust you..


notatangan:andai masa dapat aku putar..andai takdir mampu aku ubah..aku tak kan pilih untuk bertemu dan kenal kau..dan kau,orang yang selau menghakimi dan buat2 cerita tentang aku..u such a loser hypocrite..deym !!



Terima Kaseh Sudi Layan Entry Nana.Suke?Like Jep

0 sudah selongkar rahsia Nana:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



SEGALA YANG TERCETAK DIATAS ADALAH HAK MILIK NANA FARINA@COPYRIGHT