Friday 10 February 2012

cerita disebalik ekspedisi bukit pelindung..

Views
bismillah..

salam jumaat untuk semua..kemain kan title aku kat atas tuh..ada gaya macam superb tak..sebenarnya pendakian nie dah berlalu hampir seminggu..tetibe lambat update pulak.so truly soory..haish! syok aku nengok ada student2 and budak2 form3 upload gambar waktu ekspedisi tuh .. dalam hati kata "heppy bukan main depa semua nie"..so..aku turut bersuka ria untuk menaip entry dengan tajuk sebegitu rupa..nampak kan ke-eksaitedkan aku tuh..

okay ! tak nak cakap banyak2..memang happy giler2..memang syok.memang cool..tambah2 pulak lepas mendaki makand MCd memang terbaekkk!!oh yeah ! cerita dibalik pendakian tersebut memang panjang lebar..sampai berpage2..so,saya hanya bagi summary sahaja..thats was my first experience beb..so speechless,masuk hutan der..pendakian lebih kurang satu jam jugak untuk sampai ke kawasan hutan..even,kena marah sebab tak dengar arahan..kitaorang still boleh senyum,gelak2 macam budak sindrom semua..happy la katakan..

memang cool la semua..sayang hangpa semua nok!pas mendaki,masuk hutan,teruskan perjalanan untuk menembusi teluk chempedak..travel lebih kurang 45minit..memang syok habeh..boleh tengok pokok2 balak semua..redah2 hutan..tertonggeng,terbalek,tersungkur..semua ada..*superman,rugi awak tak nak ikut cik meyl tau
tetibe,sampai setengah jalan,kaki rasa macam nak tercabut..hampir tercabut maybe..berhenti kejap..pasang balik kaki.teruskan jugak travel..semangat negara kan aku nie..?

dah mendaki separuh jalan .sumpah aku rasa nak golek kebawah dan tahan mana2 teksi..aku nak balik hoi..kaki rasa macam tak de kaki..tapi aku dah cakap .semangat aku tuh kuat.
punya bersemangat BFF aku nie kan hanim ..laju nok,dia travel..hamboi,aku cakap ..bukan maen lagik yer..akhirnya.travel punyer travel sudah berjaya menembusi teluk chempedak..waa.bangga giler..Perdana menteri memang patot bagi award  kat aku kan..aku dah watermark kan gambar2 nie semua..so,aku tak nak bebel banyak..korang layang jer laa gambar nie..

okay!nie lah kanak2 yang bersemangat nak mendaki..
how swweet you my sweetie..my adik angkat
soory anak  gajah terlepas..
see.curam giler babas kan..
auchhakk!! to wanie..love you dear
haish..girl nie..gambar dia lagik kan..haha.well!
MISS THATS MOMENTS GUYS

pictures?no more pictures..

okay! cukop sampai disin dahulu entry pada kali ini..hope diadakan lagik ekspedisi ini..oh..guys you know how muh i miss thats moments..actually,banyak lagik peristiwa pahit dan terindah yang berlaku..tapi biarlah tuh semua menjadi lipatan kenangan bagi semua..secara ringkas..lepas mendaki ..rest kejap..and go to Mcd..melantak sampai puas..lepas makan tuh,makan ini..memang bagus,tambah balik kalori kan..dengan dengusan angin pantai yang bertiup..waa..so speechless..

dengan badan yang berbau harum kan..ayoo!penat memang penat..tapi pengalaman yang penting kan..so..diharapkan semuanya happy go lucky okay..

see you on the next entry..miss you all my dear readers.. :'(

notatangan
:cik mok,demam yer...semoga cepat sembuh yer my superman..














Terima Kaseh Sudi Layan Entry Nana.Suke?Like Jep

0 sudah selongkar rahsia Nana:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



SEGALA YANG TERCETAK DIATAS ADALAH HAK MILIK NANA FARINA@COPYRIGHT