Friday, 30 September 2011

LELAKI AWAS KATA2 INDAH MU SUDA KETINGGALAN

Views

Drama yg sering dilakukan oleh lelaki yg ade agenda tersendiri ke ats wanita..Letz see it..

lalink kite..
kite sayang awak melebihi diri kite sendiri taw
kite sanggup harungi segala2nye demi awak
sanggup mati demi awak
sanggup berenang dilautan api kerana awak
sanggup panjat gunung berduri kerana awak
kita ingat dekat awak siang dan malam
pagi dan petang
subuh sampai maghrib..
kita xpernah sayang siapa2 macam kita sayang awak
kalaulah dada ni boleh dibelah..awak akan tahu betapa sayangnya saya pada awak..
hidup ini adalah awak..nyawa ini adalah awak..segala galanya hanyalah awak
tiada perempuan yang paling cantik dimata saya melainkan awak.
kecantikan awak seperti bulan..
bulan pon xindah macam awak..
lalink3,kite cinta awk sgt taw..
kite na hidup ngn awk sorg jew taw..

erk??

eh jap..jap..

wei giler!
kaw ingat kaw hidup zaman dahulu kala ewr??
Sastera dalam buku Komsas entah2 fail..
hiperbola lah sangat..
ingat dari subuh sampai maghrib konon..
bangun tido pon pukul 3 petang..
lautan api?kene habuk rokok pon masuk icu
konon suh belah dada..na check gg pon kaw takut..nyorok blkang mak kaw..

ye ea?sngup mti dmi lalink kaw uw..
better,kaw mati demi negara lorhh!!

weh..
cakap cantik macam bulan..
permukaan bulan tu berkutub kutub tau tak..
berlubang2..berkawah kawah..
tak belajar sains eh?
kesian.sungguh.
konon indah..
kaw hidup dizaman mesapotamia dulu pon belum tentu perempuan makan kata2 indah kaw tu..
kaw rasa indah la sangat.
masalahnya ..
indah pon kaw xtahu apa maksud
terkinja kinja cari dalam kamus dewan..

dahlah..
orang dah bosan itu semua.penat betul.huh..

konon lar cinta,,abes yg kaw maen kayu tge tu hape..cinta kaw lar sgt..
better,p balek cri mkne cinta tuh dlu sblum kaw na ucap..
cinta kaw xbleh pkai dgn sikap kaw..


ni nak tanya..

agk2 nanti lepas kawen berapa kaw nak bagi bulan2?
agk2..
mini cooper minggu depan boleh ade kat parking rumah tak?
kejam sangat eh.
xpe..ringan sikit.
wolksagen??

tak de???
delete jelah kata2 indah kaw tu
sebab tak boleh buat lauk makan nasi.
xpyh lar na berdrama sgt..i`m not ask u be a person that i want u to be..
xpyh na kua kan ayt2 indah kaw tuh lgi..kaw ingat wanita akn cair la..!
stop dgn drama2 kaw urq..!!!


realistic la wei!

p/s:wanita,pastikan anda tdk termakan dgn drama ini..


bai.

thanks 4 reading this


Terima Kaseh Sudi Layan Entry Nana.Suke?Like Jep

0 sudah selongkar rahsia Nana:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



SEGALA YANG TERCETAK DIATAS ADALAH HAK MILIK NANA FARINA@COPYRIGHT