Friday 30 September 2011

BILA AKU DILAHIRKAN SEBAGAI SEORANG WANITA.....

Views

*bila aku dilhirkan sebagai seorang wanita aku sentiasa bersyukur dgn sifat semula jadi yg tuhan bg pd wanita..
*bila aku dilahirkan sebagai seorang wanita aku sentiasa berharap agar aku jadi wanita yg kuat..xmudah menanggis..
*bila aku dilahirkan sebagai seorang wanita aku nak mak aku bangga dapat anak macam aku
*bila aku dilahirkan sebagai seorang wanita aku mula nak kelihtan cntik mcm org laen..
*bila aku dilahirkan sebagai seorang wanita aku sentiasa cuba untuk jadi wanita yg solehah..
*bila aku dilahirkan sebagai seorang wanita aku nak teman hidup aku nti org yg baek2,yg terpuji akhlaknya..
*bila aku dilahirkan sebagai seorang wanita aku sentiasa mendambakan kasih sayang yg hakiki dari mnusia yg brhati manusia...
*bila aku dilahirkan sebagai seorang wanita aku sentiasa cuba untuk jadi wanita semulia siti khadijah.. *bila aku dilahirkan sebagai seorang wanita aku cuba untuk mengabdikan diri aku pada Allah..
dan bila aku dilahirkan sebagai seorang wanita .. akuh nak aku salah satu hamba Allah yang terlepas dari azab neraka...

p/s:betapa kerdil kitaa di sisi Yang Maha Esa .. oleh sebab itu,kembalilah disisinya..berdoa..nescaya..kamu akan merasa ketenangan


thnx 4 read this..

Terima Kaseh Sudi Layan Entry Nana.Suke?Like Jep

0 sudah selongkar rahsia Nana:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



SEGALA YANG TERCETAK DIATAS ADALAH HAK MILIK NANA FARINA@COPYRIGHT