Friday 30 September 2011

BETAPA AKU SUKA AKAN KANAK2

Views
Assalamualaikum..
have a good day everyone..

lame x membuzy an diri dgn blog..so ary nie,na update cket tntg rutin hidup aku,yg sukar dipaham nie..hahaha..
smue org taw..tntg kejadian mnusia..dpd kiter kanak2 smpai tua berjanggut..aku pling ske part wktu time kanak2..smue org mnjekan aku..yg beznyer sllu dpt mamam ais krim..lbih2 lg bler aku dilahirkan sebagai ank bongsu yg kuat majuk!!ya,thats me,,jgn gelak ok!!
aku suke bdak2 kecik yg mencuit hatii..aku ske dukung dyorg..kiz2 dyorg,pluk dyorg.smpai dyorg sndri rase rimas haha..jht an akuh...kakak yg kejam..bagi aku senyum dyorg mmpu hilangkan resah dan gelisah akuh...seriez akuh tipu,,tlg la pcye..hehe...
kalau bleh aku na jgk adik tpy tu la bler ad adk konpem kedudukan akuh akn tergugat...xlg digelar adk,dan sllu kne mrh..konpem pnyer la...huhu..lbh bek aku jaga adk org len jew..huahuahaaahahah....
aku cayang3 na mmpuz mreka2 yg bergelar kanak2..klau bleh kalau da bjye nti aku na bkak satu pusat utk kanak2(ayt xbley bla)..
sumpah aku ckp dyorg menghiburkan..mencuit hati..aku geram tgk..
bila aku g shopping kat mne2..ble nmpak jew ank org msti tgn aku mengatal na cuit si kecik tuh..xpun aku wat aksi selambe dgn mke xmlu..g cubit pp bdak tuh..xtaw mlu sungguh...

betapa aku ske kan kanak2 nie..aku ske bg dyorg mamam ais krem,gule2,choki2 mnde yg dyorg ske lar even time tuh aku tga kering...pna sekali tuh bg bdak tuh gule2,,aku xtaw la plak dy xde gg..n mak dy xkasi mamam gule..aku pun dgn berbesar hati dgn kelembutan menyuap bdk tuh mamam cokela tuh..haha..1 minit pas uw..kantoi dgn mak dy..truk adk tuh kne mrah..haha...
yg aku kesalkan dan xpham knpe lar org yg kejam kat luar sana ..sngup buang ank sndri ats dosa yg dy buat..kdg2 tuh kat dalam tong sampah trus..MasyaALlah...sngupnyer kamu wahai mnusia..?dmana letak rase belas ikhsan kamu..?bukankah anak itu anugerah tuhan...
pndai buat ,pndai la tanggung...xpyh la na menyalahkan anak..xpham la dgn masyarakat ari nie...berfikir tdk mngunakan akal...bukan apa?aku kesyian tgk bdk2 yg kne buang..yg kua kat paper..aku sedih,sebak kdg2 mnitis air mate...aku cuba letak kan diri aku kat tmpt mreka..sumpah.aku xsngop..aku xdpt byg..aku jd kesian yg teramat sgt..sumpah aku ckp...
aku hrp lar masyarakat hri nie dpt mngubah diri dri mlakukan nie...
berbalik pd topik KANAK2..smmngnyer aku terlalu geram dgn mreka2 nie..huhu..bler dyorg bergambar dgn aku..akn aku pkse utk buat mlot mcm aku..haha...xcaye tgk...-


haha...tuh ank buah aku..hee~ i lebiu hikhikhik...dy la selalu jd mngse buas aku..kne cubit ngn aku..hahaha..coe..geram lar..huhu
dlm entry nie aku sertakan siket gmba knak2 yg kiut even aku xknl pon dyorg nie...tibai jew...bkn aku culik pon kan..haha men cubit2 jew...huawawawhahhahha...
kat skolah pon aku xjanggal kalau ade adek2 yg lower form pngl aku akaq..hikhik(bangge)besh ape wess..nmpak dyorg hormat at kiter..bgus la kan...dpt membezakan yg tua dan yg muda...bukan mksud aku,aku tue okei..huhu..ade jgk lar..aku wat adek2 comel kat skolah tuh jd adek angkat..(mke xmlu)..love everyone as much as u can..i`m love it...they funny..wee~..

aku rase cukop smpai sini jew entry knak2 aku nie...kalau na cite psal bdx2 berpage2 pon xcukop aku rase..so,i think better aku stop..haha...


Terima Kaseh Sudi Layan Entry Nana.Suke?Like Jep

0 sudah selongkar rahsia Nana:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



SEGALA YANG TERCETAK DIATAS ADALAH HAK MILIK NANA FARINA@COPYRIGHT