Wednesday 25 April 2012

Terpendam dan Terjeruk

Views
salam,

hello.hai..apa khabar readers dan followers sekalian .. alhamdullilah..baru selesai menyiapkan homework kimia..tuh pon ade yang tak siap lagik .. bila nak settle-kan..tak tau..jalan terbaek copy and paste jer yang orang laen punyer *adek-2 tolong jangan ikot attitude ini.. act,nana dah mula rase tekanan yang mendatang,menerjah diri ini..sungguh dan teramatlah sungguh .. boleh dikatakan hampir GILA .. bahang debaran SPM semakin terasa .. takot,segala rase .. sumpah bercampur .. lalu digaul dan menjadi satu tekanan yang tinggi .. tengok,dah macam kimia pon ade..

lately nie,,memang rase malas tuh ade..semakin hari,semakin malas pulak <---- hipotesis diterima ! .. homework tak payah cakap memang sentiasa ade..tak menang tangan .. and lagik membuatkan aku stress bila exam mid-year lagik 2weeks.. gggrrrr!! jalan terbaek jadik halimunan lah kejap kan .. okay jugak..tak payah duk stress jawab exam dalam dewan..*nonsense*

lagik 2weeks..try to imagine..how i want arrange my time within 2weeks to study about 9subject .. huaawawa .. how and how!! dengan nak cover add math waktu form4 lagik..serius cakap,add math form4 ade lah tajuk-2 yang tak sempat belajar disebabkan cikgu mengajok punyer laa lame..see..ini lah jadik nyer..bile aku duk pikir-2 ish,banyak lagik rupenyer aku kena cover..jangan sampai aku kena high blood pressure sudah laa kan..

see.my eyes..pic nie di-edit siket so..eye back..tak lah nampak ketara..

Ya Allah .. tentukanlah sebaek-2 kesudahan kepada aku..aku nak berjaya..aku kena berusaha,aku kena rajin,aku tak boleh malas..aku kena pandai gunakan kelebihan yang aku ada..Allah bagi masa 24jam satu hari bukanlah untuk aku berfoya-2,happy-2 sepanjang masa.tapi untuk aku gunakan dengan sebaek mungkin.. yess!!aku nak berjaya!! aku kena lebih concentrate.. aku kena ignore tentang anasir-2 luar .. yeah ! YOU CAN DO IT NANA!!

semangat baru telah datang .. aku tak nak sia-2 kan.. masa itu emas.. umi pernah cakap orang yang nak ambik exam nie ibarat orang yang nak pergi berperang..masa semakin hari semankin singkat .. so,bila mengingati masa yang semakin singkat itu .. kita akan jadik lebih teliti ..

huh!! bebanan yang aku rase sekarang,akan berakhir bila result mid-year keluar nanti..so,biar susah sekarang,jangan nangis dikemudian hari kan .. korang ,,aku perlukan semangat dari korang .. :'( Moga dapat membantu ..

notatangan:stressed up.....


Terima Kaseh Sudi Layan Entry Nana.Suke?Like Jep

0 sudah selongkar rahsia Nana:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



SEGALA YANG TERCETAK DIATAS ADALAH HAK MILIK NANA FARINA@COPYRIGHT