Friday 23 March 2012

Tips tampil cantik dengan skirt labuh

Views
salam,

hai3..yunk,ingat lagik tak..dalam entry lepas..nana ada cakap yang ada surprise untuk kaum hawa kan..so..its comes now.. :') listen me oraite..
dear beautiful..

i have something that i like to share with you..im sure and very2 know many woman nowadays like to wear like that..so,without waste time ..lets go !!

skirt labuh sekarang telah jadi kegilaan ramai wanita rite ?? termasuk my bff..suka nana kongsi kat sini tentang pentingnya pilih warna dress dengan baju..hello3..dalam pemakaian pilihan warna teramat penting..untuk tidak nampak jakun perlulah memilih warna yang sesuai yer sayang...

-first of all,pilih skirt yang sesuai dengan warna baju..like kalau baju korang warna hitam..korang boleh jer pakai skirt yang kaler lain like biru,merah,putih and etc,etc,etc...becoz baju kaler hitam boleh sume kaler masuk..

yunk..nana just pakai skirt warne putih and baju itam disertakan dengan heel :')

-elak pakai skirt labuh yang crowded dengan corak..bukan apa,nanti berserabut..nampak macam nak buat tarian tamil..yedak??so,pilih yang simple..ini akan menampakkan kecomelan korang..

-elak pakai baju yang memerlukan inner didalam..bukan tak cantik..tapi nak nampak kekemasan pakai lah baju lengan panjang..kemas and padan  :’)

nana pakai cover luar..and kenakan degan tudung yang bercorak strikle

-korang boleh saje kenakan skirt nie dengan baju kemeja oke..lagik cun.seriously .

-tudung yang berstyle..bercakap about tudung..tak salah kalau nak pakai tudung bawal.no problem..tapi kalau pakai tudung yang berstyle lagi nampak cun..and gojes..but beware..jangan sampai tudung tuh berserabut macam rambut kak limah yer..nanti tudung terbang,kain terbang..nampak pulak segala yang terindah.. :’)

dress putih yang simple dikelilingi bunga kecil berwarna biru

-pakai apa2 saja kasut yang sesuai kecuali but..korang kalau rasa nak pakai kasut sport pon boleh..jangan pakai kasut bola suda..nak pakai highheel pon oke..but jangan lah tinggi 6inci..risau terpijak kain sendiri...sandel pon oke..ikut kekemasan and keselesaan..but.not selipar jepun.. :’)

bff nana..skirt die warne pink ala2 peace..and die buat satu kombinasi yang bagus..baju belang itam + shawl itam..
-pilih skirt labuh yang menarik dan warna atau corak yang cantik..attention=jangan pakai skirt labuh yang crowded dengan corak dan baju yang crowded dengan corak dan tudung/shawl yang crowded dengan corak..fuhh.penat menaip..

okay ! rasanya itu saje yang dapat dikongsi bersama sayang2 semua..untuk mengelakkan ada suara2 sumbang bercakap..nana nak jelaskan lebih awal..yang sebenarnya nana pon bukan okay sangat pakai macam tuh..tapi tak salahkan kalau nak berkongsi ilmu..wink.wink.wink..

so..selamat mencuba yer sayang :’)

notatangan:konpem entry aku kali nie..kena kutuk kaw kaw .. so what? Ada aku kesah 



Terima Kaseh Sudi Layan Entry Nana.Suke?Like Jep

1 sudah selongkar rahsia Nana:

Happy Hanim said...

thanks my dear for do this .. i like it ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



SEGALA YANG TERCETAK DIATAS ADALAH HAK MILIK NANA FARINA@COPYRIGHT