Friday 24 February 2012

Baca dengan teliti dan tekun . harap kau mengerti

Views
bismillah..

makin berserabut dengan perangai Nek Tua tuh..tak habes2 dengan perangai dia yang suka meng-FEMES kan orang kat blog dia..lebih worse dalam blog ayat sedih manjang..konon!tapi bila dah live chat dengan aku and kawan2 aku..mak aii,ambik kau .semua bahasa terkeluar..sampai panggil aku "betine"sampai cakap kat aku "wtf"wow..!!kau memang konon okay!! syaitan yang bertopeng manusia kah..jadilah diri sendiri anon.satu pesanan aku"lihatlah diri kamu terlebih dahulu,sebelum kamu ingin berceritakan keburukan dan kejahatan orang . hormati orang lain,dan orang akan menghormati kamu . peace yoo nek tua !!

beberapa minggu lalu aku pernah buat entry pasal nie..pasai kesakitan dan kepedihan yang aku alami bila ada haters and stalkers yang macam onggile nie..sesiapa yang tidak tahu bout entry tuh KELIK SINI ..dah baca?fahamilah setiap bait itu..sungguh nek tua..aku makin menyampah dengan kau..

jujur,aku perempuan,kau pon perempuan..tipu laa kalau aku tak mengerti apa kau rasa..dan sangat tidak logik kalau kau sendiri tak paham2 perasaan aku..kau memang dari dulu lagi kan baca blog aku..aku buat blog,kau pon buat blog..lepas tuh,kau fitnah aku,cakap aku buat blog untuk jatuhkan kau..bagos laa yess and this entry special for you..

what?dont know why?jujur aku nak bagitahu,jauh disudut hati aku nie..memang nak sangat jumpa kau..aku nak cepuk muka kau laju2..haish,kalau aku nie perempuan gangster bukan setakat cepuk lebih dari tuh kot.tapi,aku tak macam kau.aku masih berfikir waras,,

dear you nek tua..please and please..berhentilah .tolonglah berhenti dengan apa yang kau lakukan sekarang..kau sangat dan sangat menyeksa aku..aku tak cari pasal dengan kau,tapi ini yang kau bagi..hmm.seriusly,aku rase like a shitto habis meyh..

pernah dulu aku beritahu kau..aku tak nak terikat dengan kau.aku tak hingin nak gaduh ngan kau..tapi kau beria2 femeskan aku dalam blog kau..konon kau baik giler sampai aku nie buat kau nangis..aku nie jahat laa..nak rampas boyprengg kau..ello,kau ingat bf kau tuh artis ke..sampai duk kalut sangat ..aduihh,kau pikir aku terhegeh2 sangat ker..tolonglaa jangan terlalu kalut and PERASAN ! kau cerita keburukan and fitnah aku dalam blog sekali bagai..waa,,sesedap rasa kau fitnah aku..jauh menyimpang kau nak cover balik kesilapan kau..

aku mampu lagi bersabar dan talk dengan cara yang baik..aku sabar..tak maki kau macam mana kau maki aku dengan ayat kuang aja kau tuh..sorii.mulot aku and mulot kau lain..aku tak belajar bahasa kurang aja tuh :') pernah dulu,aku maafkan kesilapan kau,kau fitnah aku dengan kata2 terbaeekk kau tuh,aku still senyum beb..tapi sayang lor nie,kau buat something yang aku rasa..mak aii.shitto habes laa.kau memang kelas laa..kadang2 aku rasa kau nie SAIKO kejap datang and kejap pergi..dah datang buat aku sakit hati and fitnah orang.!

memang aku diam,tapi aku diam sambil memerhati..ambik kau..nie haa dalam hati tengah sarat dengan kesakitan kau tahu?cara kau dalam diam buat hati aku terhiris dengan sembilu.TAHNIAH ! kau berjaya buat aku nangis dan rasa satu kekalahan dalam diri . PUAS HATI "AWAK" !!

kalau kau sukar untuk terima realiti..aku mohon ,kau pergilah dari apa jua yang berkaitan dengan diri aku sendiri..kau fahamkan maksud aku sayang2..lenypkan lah kewujudan kau itu dalam hidup aku dan orang2 yang berkait dengan aku..maaf sebab aku nak kata yang kau nie HIPOKRIT :')

ikut hati aku,nak jer aku buat and cakap apa yang kau dah cakap and maki2 aku..tapi kalau ikut hati kau yang saiko macam onggile tuh,tak kan kemana aku..

last sentence untuk kau..aku memaafkan dengan apa yang kau lakukan dengan menyakitkan hati aku..tapi maaf aku sudah MEMBENCI awak !! :')

aku suka tempek gambar yang tak berkaitan dengan topik..

notatangan :sampai sekarang masih tidak ada perkataan"MAAF"yang terkeluar dari mulot kau..aku menanti :)

Terima Kaseh Sudi Layan Entry Nana.Suke?Like Jep

0 sudah selongkar rahsia Nana:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



SEGALA YANG TERCETAK DIATAS ADALAH HAK MILIK NANA FARINA@COPYRIGHT