Wednesday 22 February 2012

Apa dah jadi dengan cik nana ??

Views
                                     gambar amat memainkan peranan okay

Salam,


kehadapan readers yang disayangi sekalian,
sejujurnya,entry nie memang sekadar nak tunjuk yang blog andai itu takdirnya nie rajin update..haa.konpem semua pelik dengan tajuk nana kali ini.okay ! saja buat korang konpius..apa dah jadi dengan nana??whats wrong?? Sapa tahu? Bagitahu cepat??tak de orang tahu kan...


Entah,akhirnya aku sendiri tak tahu apa dah jadi dengan aku..aku jadi macam berserabut macam kak limah okay . Exam aku tinggal berapa hari jer lagi..but i dont prepare anything for it..nampak sangad aku maen2 waktu belajar..!dan jawapannya YA , lately nie aku maen2,aku kurang fokus..pikiran aku melayang2 ke utara,barat,timur,selatan dan sebagainya..dan aku tak tahu kenapa..tapi ,sumpah aku sayang giler2 aku punya study.sayang sangat2..aku nak pandai,aku nak capai cita2 aku..tapi,KEMALASAN memang tengah syiok bergelora dalam diri aku sekarang..


sumpah! Aku takot giler babas dengan SPM ,aku takot dengan add math dan fizik..nak menangis pon ade..bila aku pikir SPM makin hampir,aku mula study macam nak mampus tengah2 malam,berjaga malam..sometimes sampai bermesej dengan bff aku Hanim semata2 nak discuss pasai study..nampak tak pengorbanan aku tuh..aku rajin sebenarnya,aku amat titik beratkan pelajaran,tapi kalau zon kemalasan aku datang.ples jangan suruh aku bukak buku..ada jer yang tak kena nanti..whatever!ekceli cik nana nie rajin okay !

semalam,aku duk cari buku biologi aku,nak mengamuk pon ade,aku tak ingat aku letak kat mane,tua dah ,nyanyok kan? Lepas tuh,otak belah kiri saked sangat..tak pernah rasa macam tuh..pening terlampau pening..last,aku decide,aku tak daya nak layan karenah buku biologi yang hilang atau menyorok dari aku tuh..mood nak study terus hilang..ekceli,sedih sangat bila kita rancang sesuatu tapi apa yang kita plan tuh tak dapat dilaksanakan atas sebab2 tertentu..hampa tahu tak..

Lately nie,aku rasa kesunyian.entah kenapa..kadang2,lepas solat aku rasa nak menangis pon ada,even tanpa sebab kot.touching tak touching nyer aku..sungguh kau memang pelik nana!!kadang2 aku duduk sorang2,aku tilik diri aku,macam ada something dah berubah dengan diri aku..tapi aku tak tahu apa..oh diri!kau memang sengaja permainkan aku!!sekarang memang zon termenung,pantang ada waktu terluang,nak2 dalam kelas..entah laa,apa yang dimenungkan pon.aku tak tahu..

Now,aku rindu superman..!_! . hati kenapa begitu senang,kau merasa rindu.apa dah jadi kan..haih . rindu bie tau..silap aku jugak,kadang2 aku tercampur kan urusan study dengan urusan hati dan perasaan..sebab tuh,semua menda berserabut..hmm,yang boleh cakap,orang nak meningkat dewasa macam nie lah kot..okay !mengarot!

and lately nie jugak,aku makin rasa diri aku nie unless sangad2 nak2 dihadapan sahabat sejati aku anon tuh..setiap kali aku pikir2 kata2 yang terkeluar dari mulot dia..aku rasa sedih,aku rasa diri aku jahat..aku rasa aku nie lembik..bila orang buat aku,aku nangis,bila aku buat orang pon aku nangis.habes bila aku akan nampak kuat??see.aku dah cakap aku bukan sorang pembenci tapi please jangan cabar kesabaran aku.even selembut2 dan sesopan manusia ,akhirnya ia akan mengamuk jua,pabila kamu memain dan menginjak2 dirinya.so.begitu jua dengan aku.Please.jangan aku dilayan seperti ini :’)

jujur,aku lost in mood kebelakangan nie..terasa amat ketara,dengan perubahan diri..insyaAllah,aku berharap ini semua hanya sementara.mungkin atas tekanan untuk hadapi SPM .. so terasa bahangnya..tolong,hiburkan laa aku dengan khabar2 gembira,dan awak nek tua a.k.a anon..ples for this time,kau beri laa aku kegembiraan.sungguh aku terlalu berharap :’) harapan aku cukop kau tak badmouth tentang aku lagi .thats it aku mintak ..

notatangan:aku ingat nak tukar nama blog nie dari Blog Andai Itu Takdirnya kepada Blog Cik Nana or Miss Nana . mana lagik okay ea..

Terima Kaseh Sudi Layan Entry Nana.Suke?Like Jep

0 sudah selongkar rahsia Nana:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



SEGALA YANG TERCETAK DIATAS ADALAH HAK MILIK NANA FARINA@COPYRIGHT