Wednesday 25 January 2012

hari yang malang :(

Views
entah..tetibe aku rasa sedih,malang,pilu bebenor dengan hari ini..pendek kata semua rasa tengah menggelegak dalam diri nie..aku ingat lagi tahun lepas tarikh 25.01.2011 nie cukop bermakna pada aku..bermakna dengan berita yang bahagia..pendek kata memang terbaekk laa tarikh 25.01 nie..sedar tak sedar daa setahun bende tuh berlalu..


dan hari nie tarikh 25.01.2012..memang menyakitkan hati,sebak,pilu,terancam,rasa takot,trauma..semua laa..baru tadi diuji dengan sebuah kemalangan kecil di jalan fly-over kat traffic light..atas jambatan der..alhamdullilah aku dan kak long selamat..tapi tuh laa..aku geram dengan pemandu kereta wira tuh..tup3,dia marah akak aku balek..sumpah ikotkan hati aku nak jer aku tumbok batang hidung dia..daa sah3 salah tapi taknak ngaku..


Ya Allah..alhamdullilah Engkau melindungi kami..bila aku bukak pintu kereta...terkejot gila babeng aku tengok tepi kat bawah jambatan..bertimbun2 kereta lalu lalang..terfikir sejenak kalau laa kereta wira tuh tadi langgar kereta my sis dengan dentuman yang kuat..mau tak nyer kami tercampak..ketar kat tangan masih ada..masih terasa perlanggaran yang kuat tadi..untung jugak my sis okay..sebab kereta tuh langgar dari belakang belah kanan..


sumpah.aku cakap selama 17tahun(tak sampai lagik sebenarnya)aku hidup..ni laa first time aku naek kereta and berlaku kemalangan..trauma tak payah cakap laa..on the way ke balai polis tadi pon..aku terbayang yang bukan2..at last kemek laa kereta grand livina my sis..


entah.memang masih tak percaya dengan apa yang berlaku..hari nie memang hari malang..dari pagi aku tak makan..boleh katakan puasa sekerat hari..


so..cukop laa luahan hati yang tengah trauma nie..buang yang keruh ambik yang jernih(takde kaitan kot) 

akhirnya aku jadi budak trauma kereta..

notatangan:wahai abang botak..next time..ambik lesen semula yerk ..

Terima Kaseh Sudi Layan Entry Nana.Suke?Like Jep

0 sudah selongkar rahsia Nana:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



SEGALA YANG TERCETAK DIATAS ADALAH HAK MILIK NANA FARINA@COPYRIGHT