Tuesday 13 December 2011

SPECIAL Entry untuk readers BLOG Andai Itu Takdirnya

Views
bismillah..

hello my dear readers..miss you so much LOL..dah berzaman kan tinggalkan blog sampah aku nie..ha..i know what u all think..mesti korang ingat aku dah tak wujudkan..no3..im really buzy..kalah PM..then,saja larikan diri dari blog nie..ingatkan dah nak buang blog nie..atas sebab2 ada mulut capoi mane entah yang duk banyak bunyi..siap ada yang cakap aku buat blog just merendahkan maruah someone tuh..memang tak boleh bla..tapi,pkir2 balek aku sayang giler blog nie..*superman jgn jeles*aku sayang supporter aku kat sini..liyana adilla you are the other one..pas tuh Friend Blog Andai Itu Takdirnya..sayang giler aku kat dyorang..

dan hari ini aku sangat berbesar hati+bajet HOT..aku nak hargai semua yang selalu ada ngan aku..even follower aku tak ramai..tapi aku tahu ramai yang sudi baca blog sampah aku nie..Cuma maybe dyorang takde blog..thats why susah nak follow...then,aku sendiri tahu dalam dunia blog memang kritikal nak dapat follower ramai..aku tak mengharap pun,enuf bile ada yang sudi baca entry aku..so dah puas membebel..seriusly,aku amat terkejut bila ada orang cakap aku just dalam blog and FB  jer,banyak mulot,baik hati,friendly..tapi kat luar sombong giler babas..orang tuh adalah sepupu sepapat aku sendiri..huawaawa..awak,nana kecik aty giler tau...-_-

so,aku nak betulkan keadaan..yang aku honestly tak macam tuh..aku admit tak semua entry aku adalah diri aku..kadang2 tuh just penulisan aku luaran sape yang rapat ngan aku jer yang paham..aku sangatlah happy biler ada kawan2 yang ramai..hari ni,aku nak bagi award kat semua readers aku..so sangat2 sori kalau ade readers yang takde disebut..but trust me even i always forgot ur name but your kindness always in my mind..


..im very2 speechless biler ade sorang adik yg comel “nur ifah”each time aku on fb..dia mintak entry baru..tulus budaknyer..aku suka ayat dia “like ur blog”..dear,sis femeskan awak dalam blog yer...sis sayang u adik ifah..



..then,my hunny bunny waniey..peminat korea yang sejati..licik and sweet jer..adk angkat aku..thanks wanie,selalu ade ngan sis..yang muke comey tuh waniey ku..i mean dalam lappy sebelah kanan..huhu


 kawan superman..Erin a.k.a maimon saje..comel dan chubby..nak cubit jer rase pipi dia..selalu like entry and status aku kat FB  ..thanks tau erin..


tak lupa jugak BFF aku..always support aku dari belakang even macam2 yang melanda frendship nie..dear,ples keep our frendship forever ya..leviu LOL



adawiyah,adk angkat aku yang jauh nun di terengganu..selalu jugak baca blog aku..aku suka biler gayut ngan dia,dia cakap kelantan laju2..memang aku jadik sewel jap adawiyah budak baek,sanggup pertahankan aku waktu aku diserang oleh manusia2 yang suka menghukum orang lain..sayang,sis rindu awak giler3..




..zulfikri mohammad,classmate aku..sengal dan mereng siket..mintak aku femeskan dia kat blog..zul,i tengah femeskan u nie..anyway,thnx sudi baca blog aku..


akak angkat aku,,norhakimi azizah..cool habeh..always beri nasihat kat aku.thanks sangat2


my classmate..sweet aite??khalidah a.k.a kelly..sayang u sangat2..thanks always beri nasihat and macam2 lah..




tak lupa..jugak my superman..nak gak femeskan..thanks tau b selalu beri advise..u always be my superman..



adik aku jugak  nie..mazieda..berani yer pegang ular..sis pon takot nak pegang tau..




*tak lupa gak pada hafiz..sampai nak buat blog cakap dapat ilham dari aku,tua dari aku..tapi nak still nak call aku sis..suka aty kamu lah kanak2..sis takde gambar awak lol

*my sayang..liyana adilla..sori sis tak de gambar awak..banyak yang hilang..thanks banyak bantu sis..sampai jadi silent readers sis kat blog..miss u..


so,aku rasa..sampai sini jer..aku pon dah tak tau nak mengarot ape..for Friends Blog Andai Itu Takdirnya,nana nak mintak maaf kalau2 ada silap dan salah sewaktu menaip entry nie..dan juga dengan rasa rendah diri,nana mintak maaf kalau nana ada tak masukkan nama readers yang laen,maklumlah..ada readers yang jauhkan manalah nana nak dapatkan gambar kamu semua..apa yang nana boleh buat just dapat ucapkan thanks,nana sayang korang lebih dari diri sendiri..kalau korang ada masalah atau apa2 nak tanya..just mesej nana at fb atau mana2 je lah..last but not least,thanks yang tak terhingga pada semua..korang semua kawan2 nana yang baek hati..dan percayalah setiap kawan2 nana itu sentiasa ada dalam doa nana dan yang pasti akan dapat kasih sayang yang dalam dari nana..yelaa..nak sangat masukkan gambar korang banyak lagi..berat lah sat ag blog kan..truly soorry..


for geng Friends Blog Andai Itu Takdirnya dan mana2 pihak yang terlibat..nana amat sayang korang semua..tanpa korang sapalah nana..tanpa korang jugak nana tak mampu hadapi rintangan yang mendatang dalam hidup nie..dan nana sangat berharap,nana nak sangat jumpa korang-korang yang jauh dimata tapi dekat dihati nie..jika Allah mengizinkan..insyaAllah,pasti akan tiba waktu itu..terima kaseh sekali lagi..

lurve from nana..

p/s:diri ini berarti hanya kerana kamu semua disisi,tanpa kamu aku hanya seperti pasir yang bertebangan ditiup sang angin..hadir kamu semua bagai bidadari yang menerangi jalan yang sunyi..dan ketahuilah.. “sekali kau berarti dalam hidup ini,maka selamanya aku abadikan kamu sebagai yang paling berarti dalam hidup ini...”

p/s/s:eh,nak tau tak..anon a.k.a nenek tuh dah jadi silent readers aku yang setia tau..sengal..!!

notatangan:cukup aku mencintai dan menyayangi kamu dari jauh dengan keikhlasan dan kesederhanaan..



thanks for reading this..























Terima Kaseh Sudi Layan Entry Nana.Suke?Like Jep

2 sudah selongkar rahsia Nana:

farra farhana said...

. adeq awak adeq saya jugak :) kirim salam kat mazieda :)

Nana Farinaa said...

huhu .. oke awak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



SEGALA YANG TERCETAK DIATAS ADALAH HAK MILIK NANA FARINA@COPYRIGHT