Wednesday 30 November 2011

semakin aku besar,semakin aku berjumpa dengan orang yg pelik dan pelik

Views

see?da besar panjang pon kau nana! tapi still pangai macam budak2 yang sindrom..budak sindrom  lagik oke tau!!

assalamualaikum..
entah..aku rasa entry nie tak de motif pon kan..look!tajuk panjang berjela tapi tak tahu apa-apa..nana,kau memang pelik...-tolong gelak- .. tiba-tiba aku rasa  rimas dengan diri aku sendiri..sepanjang aku hidup nie..aku jumpa banyak orang yang pelik dan pelik dan sangatlah pelik tapi benar..(tak paham?tak pe..tolong pahamkan)

dulu..time aku kecik-kecik..aku jumpa budak-budak hingusan yang sama macam aku..main pondok-pondok..maen nyorok-nyorok..panjat sana panjat sini..pelik?pelik ke?pelik lah kan..tak tahu apa motif aku maen benda tuh..kan3..betolkan aku jumpa orang yang yang pelik-pelik sampai aku pon jadi pelik..pas tuh..masuk sekolah rendah..aku jadi makin pelik..berangan memanjang..dah ada persaan suka-menyukai..hampeh gila kau nana..

masuk sekolah menengah pulak..aku jadi manusia yang pelik..diantara yang pelik..pas tuh ditambah pulak dengan aku jumpa orang yang pelik-pelik maka secara automatik diri ini semakin pelik..aku makin lihat..kegiatan couple-couple semakin berleluasa..kegiatan merempit..tak payah cakap..memang terbaek!!perogol pulak..semakin increase kat luar sana tuh..pelik..?aku tak tahu kenapa diaorang merempit + merogol and all..give me 5 reasons lol ..what you did it ..

dan sehingga ke hari ini..aku maseh berjumpa dengan orang yang pelik,lagi aneh..kenapa aku perlu jumpa dengan mereka semua..(stupid question)..mereka membuat aku bertambah pelik..lately nie aku banyak jumpa orang-orang yang suka menghukum orang lain..aku jumpa orang yang suka judge orang melalui luaran..aku jumpa orang yang suka menfitnah,mengadu domba and all..sungguh,kadang-kadang orang-orang diatas tuh buat aku rasa diri aku nie unless and down like dunia memand tak de kebahagian untuk aku..

i never blame them..if i be weird cause of them..but im sad..they made me weird then..they insult me like im bad enuf for them and for other people..got what i mean??

kalau orang nak nilai aku macam-macam..lantak lah kan i do not live to please everyone ..kalau bolehlah kan..aku tak nak jumpa orang yang pelik-pelik lagi..sebab orang yang pelik-pelik banyak tinggalkan effect yang besar dalam hidup aku..

1.budak hingusan yang maen masak-masak ngan aku:see ??aku jadi rindu yang teramat dengan mereka semua..aku rindu nak main masak-masak lagi...effect lah tuh kan..

2.budak skolah rendah:menjadikan aku girl yang berangan dan gatal nak bercinta umur 9tahun kan..

3.student smk:buat aku percaya couple itu indah dan membuat aku benci pada penjenayah(bagus3)

4.org2 yg suka akn penderitaan orang lain:meninggalkan kesan mendalam iaitu menambahkan dosa aku jika aku turut membalas dendam(stupid kau nana)..mereka banyak mengajar aku apa itu erti kebencian..

itulah impak-impak yang telah datang tanpa diundang..i hate that..tapi..aku tak ambik point becoz sometime impak-impak diatas tuh banyak beri aku motivate and pengajaran..benar kata orang belajar dari apa yang berlaku sebelumnya..

kepada mereka yang selalu said something bad about me..this is for u..

Darling..Dont worry about me or what i do..what happens in my life has nothing to do with u..so keep your mouth shut up and stop talking shit..and if u have something to say..say on my face not behind my back..

sekian sahaja entry yang unless nie..sory entry merapu giler..otak tengah berserabut..

p/s:hidup adalah sebuah roda..hari ini kita sedih..dan keesokanya mereka pula sedih..


notatangan:rindu akan masa-masa lampau..take care dear readers..


peace with love..

thanks for reading this..

Terima Kaseh Sudi Layan Entry Nana.Suke?Like Jep

0 sudah selongkar rahsia Nana:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



SEGALA YANG TERCETAK DIATAS ADALAH HAK MILIK NANA FARINA@COPYRIGHT