Wednesday 2 November 2011

just my random

Views
kalau jumpa budak nie,tolong hantar kat tanjung rambutan oke :P

assalamualakum readers..
hari nie xtahu nak blog pasal ape..rasa nak menggila kat Blog nie.wakaka~ xde keje!!
hmm..mood hari nie entah hape-hape..sekejap jadi budak baek,kejap jadi budak yang sawan,,nak mengamuk..alhamdullilah exam pon dah habes,baru habes tadi..last paper adalah fizik haha.,majoriti soalan nana boleh jawab..wakaka.sukanyer..dan time exam tuh lar nana nak sumpah seranah satu benda TUKANG JAGA EXAM boleh x? Boleh x jangan buat nana sawan tahap kritikal time exam..nana memang xboleh kalau tengah jawab paper tukang jaga exam duk jengkuk-jengkuk paper nana..da lar soalan tuh senang giler(lying) eh,dia boleh belek-belek.,kaluau belek bagi jawapan siket tak pe lah jugakan..evil.tembak kang!! Hahaha..sory tukang jaga exam.

ha,,lantak lhaa..oke nak cerita pasal random thing yang berlaku..ehem3..

semalam kim bum call aku(tipu oke)
dia cakap dia dah break ngan kim soo eun,
dia ajak aku kapel(perasan)
lepas tuh dengar cerita brad pitt da clash ngan angelina jolie
betul kew??
kenapa aku xtahu..patutlah kelmarin brad pitt mesej aku(tolong percaya)
cakap dia da bosan ngan angelina jolie
tup3 dia cakap nak kawen ngan aku(lagi sekali perasan)
terkejot aku wess..
hari nie aku beli tiket nak pergi korea(banyak lar)
lepas tuh flight tinggal aku(jahat betul)
sumpah.rasa nak bakar flight tuh..
lepas tuh Aaron aziz datang tolong selamatkan aku.
then,kiteorang terbang dalam flight yang same(werx)
dengar cerita Norman Hakim and memey memang ada scandal
betul kew??
malas aku layan..
pagi tadi,celik mata,capai handphone
tengok3 ade 99 missed call and 50 mesej(penuh counter mesej)
10 missed call dan 25 mesej dari superman..(cehwahh)
dan lagi 89 missed call and  25 mesej tuh dari Dato Najib weii(aku tipu oke)
pas tuh,aku cepat2 call balek Dato Najib,tanya kenapa(bohong!nom Dato Najib pon xde)
Dato Najib cakap dia nak gantikan tempat dia ngan aku
thats mean dia nak aku jadi perdana menteri la der..(konon!)
aku cakap oke je(silap ari bulan makan penampar ngn Datin rosmah)
Tengahhari tadi,aku jumpa David Bechkam(lying)
tapi aku sedih,dia da lupa aku sebagai bestfrenz dia(xpnah knal pon)
aku ngan kawan aku naek motor flat CCA 0104(tipu oke!xpandai bawak motor pon)
lalu kat sebelah keta dia,waktu tuh dia balek kampung
aku cakap bahase ganu “wei mu David,lamo ko ho mu dop balek..lamo sungguh dop jumpo mu ork..hok aloh pas mano mu..”(ceh,duduk pahang tibe2 pandai bhse ganu..nampak sangat menipu nyer nana)
Tup3 dia cakap kat aku “Helloo who are you,do I know You??
terkejot aku doe..dan aku sedih David Bechkam tak pernah kenang kan aku sebagai bestfrenz dia(sumpah.semua ni tipu)

Wakaka..bila kita pikir-pikir kan,kita rasa bersalah pulak..sebab semua cerita yang kita tulis kat atas tuh adalah tipu..kita bosan kita pon tulis lah “stupid story” nie..wakaka..sooryy readers tada keja larhh..

make sure korang percaya cerita kat atas tuh eakk..tolong bagi nana berjaya tipu korang..ples ples ples

p/s;senang nyer tipu korang sesenang ABC lah..

thanx 4 reading this

Terima Kaseh Sudi Layan Entry Nana.Suke?Like Jep

0 sudah selongkar rahsia Nana:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



SEGALA YANG TERCETAK DIATAS ADALAH HAK MILIK NANA FARINA@COPYRIGHT