Monday 10 December 2012

Entry for ex 5science student 2012

Views
assalamualaikum ..Peace yoy !

first,tarik nafas sebab entry panjang ...
how are you my dear readers ? hmm.kembali mood sedih kerana berbalik pada tajuk . Oh yeah ! entry kali nie memang sedih dan teramat sedih especially for student 5science 2012..hai maklum lah ini tahun last kite..so apa lagik..modal enrty aku kali nie..pasai depa semua laa..okay.tak nak cakap banyak.nak p ambik sapu tangan sat..sebelom ayaq mata keluaq..

sayang..pejam celik..dah tahun last kan?sedih beb..aku sayang korang..korang dah macam family aku..aku sayang korang walaupon korang mungkin tak sayang aku..banyak cabaran,rintangan perjuangan yang kita hadapi sama2..hang pa semua ingat tak waktu kite sama2 bercuti lepas PMR..best sangat..korang jakun giler kot time tuh.. :’) and now, kita dah hadapi exam terbesar dalam hidup,is that SPM .. lepas tuh,kite dah tak jumpa,dah tak dapat borak2 dalam kelas..korang,aku nangis nie T_T ..cepat laa pujok..

sure akan rindu korang sangat2..ingat tak kelas kita dari form2 lagik always kena marah..kadang2 kena panggil dengan pengetua teros..waktu form2&3 kelas kite terkenal dengan mulot banyak kan sayang even kite duduk kelas nombor 1 pon..kena marah,kena basuh,kena ceramah kite still cool and steady.degilkan kite?wait.korang degil.aku tak ..naik form4,kita still dengan perangai lama..degil?Ya Allah tak payah cakap lah..memang tak tahu nak cakap..korang,ingat tak waktu cikgu add math denda kita,sebab kita bercakap waktu dia mengajar..aku still ingat,cikgu salotip mulot kita semua,lepas tuh buat perarakan and jemur tengah panas..habes hitam bin legam kita semua macam ikan kering kan dear..

banyakkan kenangan kita beb..fareez..kau memang ketua kelas yang terbaek..sampai slip kedatangan pon kadang2 kau lupa hantar..Kak Long memang kaki latah..entah lah beb,nak cite satu persatu kenangan kita memang tak kan habes..kite duduk kelas sains..kelas yang paling mencabar..banyak subject killer...dah naik form5 penyakit giler2 kita still tak buang,malah aku tengok makin giler lagik ada kan..,berada di form exam nie laa ada yang nak bercintan cintun dan berkasih sayang kan(cess,cakap kat orang)..tapi yang penting SPM kasi gegar beb(remind for myself gak)..

korang pikir tak,korang nak buat hape lepas tamat exam ? KAWIN ? haish!cepat bebenor kome pikir kesitu.. of cos,nak sambung belajar kan..nak masuk IPTA..time tuh mesti korang daa lupa aku kan,kita akan mula melupakan sesama kita kan..kat kampus dah mula dapat kawan baru,kawan lama nie mesti dilupakan..alahai,bagai lalang dipinggiran pulak..lepas tuh,kalau dah terserempak bukannya nak tegor..sombong.hate you beb!apa yang aku harap kita tak kan lupakan sesama sendiri..kita akan tetap saling memerlukan macam dibangku sekolah..sayangnyer aku kat korang..

5tahun bersama korang,kalau kawan2 aku yang dari darjah1 lagik..konfum dah tahu perangai aku..sayang,maafkan aku kalau aku pernah menyinggung perasaan korang semua..apa yang penting kita harus dan wajib lakukan yang terbaek untuk SPM yer..itu adalah penamat bagi waktu2 sekolah..and then,aku harap korang sentiasa berjaya,korang bahagia..lap yaq mata sat*
korang,ples jangan lupakan aku..kalau kawen nanti..jempot2 lah yerk..aku bukan apa.bahagia sampai nak giler kalau dapat tengok korang dijinjang pelamin..waa -.- speechless.


disini,aku nak mintak maaf pada korang semua andai pernah atau sengaja sakitkan hati korang yerk..tolong maafkan aku . and pesanan untuk azri :ehem(tolong jangan gelak )..okay,azri, first of all,dah dekat setahun kot aku dengan kau digosipkan oleh budak2 kelas kita.so,aku nak betulkan keadaan..aku tak pernah ada hati kat kau..mahupon fall in love.sungguh.simpang malaikat 44..tapi,aku tak tahu kenapa budak2 mental kelas kita tuh gosipkan kita..so..aku tak suka kau,kau pon tak suka aku dan aku jugak tidak pernah ade hati kat din .. seperti apa yang digosipkan .. sama sekali tidak benar okay. ..0-0.aku tak pernah ada hati pon kat salah sorang hudak kelas kita tau. So,tamat sudaa sesi luahan hati untuk Azri dan din..hope lepas nie tak de lagik gosip nie..


for 5science student..banyak kenangan kita ..kalau nak cite banyak berpages2 laa aku punya entry..tak pe biar laa kisah2 yang lain tuh menjadi lipatan dalam hati dan ingatan aku.aku tak kan lupa kan korang .student yang sempoi habes dan memang TERBAEEKKK..! i love you all okay . meh nak kiss siket ..mmmuuuaahhh :’)

okay ! dalam entry nie aku akan sertakan list name student of 5science and gambar2 yang ada dalam lappy aku nie..dengan harapan korang saling mengingati okay..*soorri,aku just bagi nickname jer tau..mana yang ada panggilan manja dalam kelas pon aku sertakan sekali* wink.wink.wink


you will never be replaced :')
sumber : afiq :)


sumber gambar : afiq lagi :)

 by the cameraman : afiq ghazali :)



dan nie , sedikit video , keep of this :) . sorry kalau kualiti video kureng :)



itu saja , semoga Allah sentiasa melindungi sahabat-sahabat semua :') . buang yang keruh ambil yang jernih .

notatangan
: walau jauh melangkah , kawan-kawan lama tetap berada di ingatan :') . wink.wink.wink 








Terima Kaseh Sudi Layan Entry Nana.Suke?Like Jep

0 sudah selongkar rahsia Nana:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



SEGALA YANG TERCETAK DIATAS ADALAH HAK MILIK NANA FARINA@COPYRIGHT