Monday 24 September 2012

saya pon mampu berubah :)

Views
assalamualaikum ,

sungguh aku rindu untuk meniti keypad-2 , untuk mengeluarkan ayat-ayat dan bait indah untuk tatapan anda .. sungguh dan sungguh , inilah yang aku rasakan sekarang , Allah menguji aku dengan ujian yang Dia rase amat sesuai dengan batas keimanan aku sebagai hambanya .. iya .. apa yang korang lihat dan dengar sekarang .. itulah diri aku saat nie .. Duhai Tuhan , semalam aku diuji , menangis dan merintih .. apa yang berlaku.. biarlah menjadi lipatan sejarah buat aku ..


korang , nana nak share one news happy with korang .. InsyaAllah tak lame lagik nana akan bertudung labuh ..nana akan berubah ..  Alhamdulillah , waktu nana dah sampai .. InsyaAllah tak lame lagik korang .. PLease doakan yang terbaek untuk nana ea .. Nana sayang korang sangatsangat tau nak-nak group Friends.Miss.Nana.Belog . Dyorang banyak bagi pandangan dan pendapat dalam hal nie ..

Nana dapat banyak komen positif dari kawan-kawan . Terimakaseh . sebelum penghijrahan nana nie .. nana nak mintak maaf ngan korang, kalau nana ada salah,nana mohon maaf ea sayang ... kepada stalker yang nana sayang ,maafkan diri ini yaa ..

nana ade jugak terima mesej,ada yang tanya , macam mane dengan blog bile nana dah jadi ustazah nanti... hehe ~~ meh nana jawab .

Act , nana ta jadik ustazah pon yang , tapi just tukar penampilan and nak berubah . act juga , memang pasang niat nak closed jer blog nie , tapi atas permintaan ramai(ceh ayat ) , nana akan still open blog nie , InsyaAllah lepas nie lebih banyak ilmu pasal agama or random thing ker .

kay , you all ,jelaskan , okay idea tengah kering memang tak boelh hapdet banyak-2 , nanti yer yunk .. nah nak tempek gambho gedik siket

 hai saya ainan tasneem , eh,chopp!! nana tasneem okay :)


kbhai . assalamualaikum :)

Terima Kaseh Sudi Layan Entry Nana.Suke?Like Jep

0 sudah selongkar rahsia Nana:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



SEGALA YANG TERCETAK DIATAS ADALAH HAK MILIK NANA FARINA@COPYRIGHT