Monday 30 April 2012

Selamat tinggal air mata

Views
good bye tears .. i dont need u anymore ..
bismillah..

alhamdullilah..aku hidup lagik sekarang.sangad bersyukur, Allah beri aku kekuatan,Allah makbulkan doa aku..tiada ucapan laen yang mampu aku zahirkan hanyalah ALHAMDULLILAH DAN SYUKUR..haa..melepaskan keluhan yang panjang,yang mendera aku selama nie..yang menjerut tangkai hati aku..akhir dan akhirnya semuanya sudah terkeluar dan terbuang..

tajuk entry aku menunjukkan yang aku sudah mula menemui kekuatan..yess,aku mulai ketawa lagik .. jika dilihat entry dan post aku sebelum nie cukup menggambarkan yang aku berada didalam keadaan dilema yang panjang.. aku menangis,termenung..tiada yang mampu aku lakukan dikala air mata menjadi peneman..

pernah,aku mengurungkan diri didalam bilik,duduk bawah selimut dan menangis sepuas-2nya..sakit dan perit menjadi satu rasa yang entah bila akan terhenti.. jauh aku berjalan mencari persimpangan untuk berteduh..namun,tiada satu persimpangan yang mahu aku jadikan tempat berehat..berbekalkan semangat,keazaman yang tinggi..aku berdoa..mintak bantuan ALLAH dan akhirnya....

aku senyum lagik..
tak mau emo dan muddy lagik
nanti tak cun(
tolong cepuk muka aku sekarang)


tolong,for this time,bagi lah aku hidup dengan cara aku sendiri,jangan pertikaikan dan jangan persoalankan apa yang terbaek untuk hidup aku..apa kau nak cakap sekarang,,aku bahagia,aku bertambah kuat..aku benci setiap air mata yang keluar dari benak mata aku kerana air mata yang keluar itu amat menunjukkan yang aku nie LEMAH!!! so,selamat tinggal air mata..

korang,nana nak share kat sini..bangunlah dari kesedihan yang kamu alami..perit mana pon itu..belajar dari pengalaman..kerana sebenarnya,hari-2 kesusahan yang kita lalui itu adalah semangat untuk kita menjadi kuat pada masa akan datang..sayang,tiada sape yang akan memberi kamu kebahagian,jika kamu sendiri tidak berusaha untuk mendapatkannya..

take this for a lesson..

bangun dari mimpi-2 semalam..setiap yang berlaku adalah bersebab..setiap masalah ada jalan keluar..InsyaAllah ada jalannya..

notatangan:sedih dengar suara superman bila tahu yang habes spm,nanti aku akan jadi warga Kuala Lumpur..

Terima Kaseh Sudi Layan Entry Nana.Suke?Like Jep

0 sudah selongkar rahsia Nana:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



SEGALA YANG TERCETAK DIATAS ADALAH HAK MILIK NANA FARINA@COPYRIGHT