Friday 13 April 2012

Dia seorang lelaki yang menghargai wanita...

Views
salam,

hadirnya seorang lelaki yang benar-2 menghargai wanita..jujur aku kagum dengan sifat-2 yang dia miliki dan sentiasa bersungguh-2 dalam mengejar cinta untuk diri sendiri..mengukir beribu coretan memori untuk wanita yang dia cintai..oh ! aku tersentuh dengan sikap dia..

seriusly,bukan mudah untuk berjumpa dengan lelaki yang betul-2 mempertahankan cinta dia..yang sanggup berkorban apa saja..maka,thats why laa aku rase..wah untungnyer kalau menjadi perempuan yang dikejar-2kan itu..dan buktinya,.aku telah merasai itu..

menjadi alarm solat untuk aku.. Allah mudahan berkekal lamalah sikap murni itu..mudahan jugak..cinta kami akan berjaya..kalau kita ikhlas dengan seseorang itu .. maka Allah akan bagi ganjaran yang terbaik untuk kita..aku buat entri nie sebab terlalu merasai apa yang aku tulis sekarang..

setelah lama dan bertahun aku menyelami hati dia..baru aku tahu dia seorang lelaki yang menghargai wanita..seriusly . no kidding.. kadang-2 aku pikir kenapa susah sangat kita nak hargai orang yang menghargai dan menyayangi kita.. nak tunggu ada kematian baru nak mengingati..what the good!!

please dont let my tears drop!
i cant face it anymore
its hurt.very hurt!!

Ya Allah..jauhkan lah aku daripada terjatuh daripada insan-2 yang buta seperti ni..yang buta mata dan buta hati..berikan lah aku kebahagian..sepertimana kau memberikannya kepada yang lain :'(

notatangan:dugaan menjadi aku lebih tabah

Terima Kaseh Sudi Layan Entry Nana.Suke?Like Jep

0 sudah selongkar rahsia Nana:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



SEGALA YANG TERCETAK DIATAS ADALAH HAK MILIK NANA FARINA@COPYRIGHT