Thursday 19 April 2012

CONTEST:I love my Friend

Views
salam,

hai korang .. salam jumaat untuk semua.. hari nie dengan rasa berbesar hati..nana nak join satu contest nie..contest i love my friend.. ekceli,nana suka sangat contest nie..tadi waktu bw..nana terpikir,wah kalau join nie best jugak kan..lagik2 about friend..so nana nak taruk banner contest nie dulu..then,korang layan laa story nana yer..

okay,dah tengok kan banner.. sekarang,meh duk depan nana..dengar citer..nana ade sorang kawan..and dah pon nana anggap sebagai bff..bff yang nana maksudkan bukanlah kawan untuk seketika but forever..nana dengan dia..satu kepala..kami banyak persamaan..sifat hampir sama..like nana tak suka makan ubat bijik..dia pon same..kiteorang,kalau nak study sure bersungguh-2..nana sangat sayang dia sebagai bff dunia akhirat..

most important thing..kiteorang suka giler berfesyen..ade jer style yang kiteorang nak cube..pakai tudung berbelit-2..haa..sweet aite..nana dengan dia banyak harungi suka duka bersama..sumpah..kalau nana nie sorang bidadari..nana nak bahagiakan dia..tapi nana hanyalah sorang manusia yang lemah lagik rapuh..lumrah alam kan..Tuhan jadikan manusia itu lemah..

pernah satu kertika dulu..friendship kami diuji dengan ujian yang paling berat..nana nangis,down sangat-2..sebab nana rindu gelak ketawa kami..nana rindu dengar dia buat lawak..andai waktu dapat diputar..nana nak sangat perkara itu tak berlaku..apa yang berlaku pada friendship nana and dia,nana dah lupa..buang yang keruh ambil yang jernih kata orang kan..setiap yang berlaku waktu nana and dia adalah coretan kenangan yang paling indah dalam hidup nana..

hmm . nana taip sambil cry you know..okay,ta mau nangis..jom layan gambar dulu..

haa kan dah cakap .. baju pon same. kiteorang twin..miss this moments :'(
hee,nana suke gambar nie..dear friend..once you be my friend..forever i will dedicate you as my friend :')

ni gambar waktu zaman kegemilangan melayu melaka..comelkan??

haish!banyak lagi sebenarnyer yang nak dishare-kan..tapi admin mintak satu gambar jer .. tuh pon nana dah bagi banyak gambar..ngeh-3..maaf admin..syiok sangat nie..okay..dear..erti kawan..erti sebuah persahabatan jangan lah dimungkiri,janganlah didustai,jangan lah diragui..kawan yang baik adalah kawan yang sentiasa mendoakan kawannya..

sebuah persahabatan bukan lah dinilai melalui wang ringgit..tetapi melalui keikhlasan hati yang tidak akan pudar dek masa mahupon hasutan..sejauh mana keikhlasan persahabatan itu adalah sejauh mana kawan kita bersabar dengan karenah kita..jadi,kawan sebenar adalah kawan dunia dan akhirat..

dear my bff,

i love you !! i love our friendhip..please keep me in your heart.. i will always remember our memories..thanks ever teach me about happiness,sadness and all..dear,you know how much i  miss every moments with you.. nana tak harap pada kemenangan ini..nana tulis cerita bff bukan sebab nak kejar menang atau apa..cume nana ikhlas..nana suka contest nie..moga awak tahu,nana ikhlas bersahabat dengan kamu..

dear,thanks..walau apa pon yang terjadi,walau siapa pon kamu..kamu tetap sahabat nana..thanks sebab kamu pernah menyinari dunia kanak-2 and zaman remaja nana..persahabatan kita adalah sebuah kesinambungan yang panjang .. :')

sekian...

nana tag :cik nisa




Terima Kaseh Sudi Layan Entry Nana.Suke?Like Jep

7 sudah selongkar rahsia Nana:

ini hidup amier said...

comey sungguh nana.. hope menang

❤ aQma_maNaF ❤ said...

Hai
thanx sbb join.
goodluck ! :)

Nana Farinaa said...

hai .. tq

IFA Athirah said...

happy frenship forever!!!

Nana Farinaa said...

@IFA Athirah

tq dear .. hehe

Unknown said...

http://pelangibahagia.blogspot.com/2012/04/contest-i-love-my-friends.html

hye dr blog yg sme..jmput dtg polo me k.. ;) kwn itu indah kan... ;)

Syakilla kebebeh said...

good luck awak...

http://keilawrites.blogspot.com/2012/05/contest-i-love-my-friends.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



SEGALA YANG TERCETAK DIATAS ADALAH HAK MILIK NANA FARINA@COPYRIGHT